tirsdag den 22. maj 2012


Børnetegninger på en særlig måde....

Siden jeg for noget tid tiden hos Mum22boys så nogle fine puder med broderede børnetegninger, har jeg tænkt mange gange, at sådan nogen skulle jeg også lave. Men da jeg ikke særlig tit kommer i nærheden af stofbutikker, har projektet trukket ud.... 

MEN nu har jeg endelig fået broderet en af Magnus´ tegninger på en pude og den er bare blevet præcis som jeg havde forestillet mig.....så er der jo noget ved at bruge tid på at lave noget, når man selv synes resultatet er fantastisk. 
Synes også idéen med at forevige de fine tegninger er genial, så tak for idéen Pia :0)

Mens der endnu kun var syet den broderede tegning på.

Tegningen var egentlig tegnet til fars fødselsdag, så selvfølgelig er der pakker på tegningen ;0)

Det færdige resultat.



Og selvfølgelig med det lille mærke på ;0)


Passer lige til farverne på dugen ;0)

Jeg er blevet så bidt af det der med at brodere tegninger, så jeg er allerede gået igang med en ny.... :0)




4 kommentarer:

  1. Ej, hvor er den blevet god! ;o).

    Det er så hyggeligt at sidde med, ikke?

    Rigtig god aften. Kh. Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo Pia.....af samme grund kommer jeg altid ALT for sent i seng ;-) Det er så nemt og hyggeligt at sidde med i sofaen sammen med familien....ikke som når der skal sys på maskine, hvor jeg må gå ind på krea værelset og sy.... Er startet med at brodere en ny med rådyr :-)

      Slet