onsdag den 8. august 2012

Hip hip hurra....

Idag er det min fødselsdag og jeg ELSKER at have fødselsdag!! Jeg føler mig aldrig ældre for hver gang jeg har fødselsdag....nyder bare at jeg nu har endnu et års erfaring (og kilo) mere på bagen :0)

Jeg startede dagen med blå himmel og morgensang på sengen. Derefter dejlig morgenmad med nybagte boller...


Dejlige gaver fra familien.....

 Skønne lysestager fra mine børn.

 Undertøj fra min mand.

Hygge og fejring af børn og kollegaer.

 Sang, boller, kage og lidt "lade" fra mine søde kollegaer :0)

 Forkælelse fra Søs.


Og sidst men bestemt ikke MINDST min nye fede mountainbike, som allerede er blevet prøvekørt :0)

Blomster fra et af mine dagplejebørn :0)

Og en super fin buket fra mine skønne dejlige gamle veninder fra folkeskole tiden :0)

Resten af dagen skal bruges på hygge med familien og aftenkaffe hos mine forældre :0)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar