onsdag den 7. november 2012

Færdige projekter # 2

Jeg har skrevet mig en liste over alle mine ufærdige projekter og arbejder stille og roligt på at få tingene færdige :0)
I sommers startede jeg på at brodere en pude mere (som denne her), men da jeg ikke havde flere puder at putte indeni, kom det næsten færdige pudebetræk til at ligge i stakken med "næsten færdige ting". I mandags fik jeg endelig købt flere puder (i flere størrelser og former, så jeg nu kan sy puder i masse vis), så nu har puden fået liv og mangler nu bare den rette plads at pynte på :0)

Petroliums blå hør stof, som er nemt ar brodere på.

Yes.....det er mit elskede sengetøj med rådyr, der har stået model :0) 



Nu har den tidligere pude med Magnus´ første tegning, fået selskab af den nye rådyr pude.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte begge to. Super idé med den broderede børnetegning.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  2. Hvor er det en superlækker pude. Vildt flot. Og jeg kan også lide den med børnetegning. Tegner du på stoffet først, eller?
    /Liv

    SvarSlet
  3. Tak :-) Ja, jeg tegner motivet over på stofet inden jeg broderer. Det var lidt svært med blyant på hørstoffet, så jeg købte sådan en kridt pen, man kan skifte farve i...alt efter hvilken farve stoffet har man skal tegne det over på. Så gik det bedre, men det var stadig svært at se, så jeg broderede kun i dagslys :-)

    SvarSlet
  4. Tager du imod bestillinger af pude med børnetegninger?

    SvarSlet