tirsdag den 29. januar 2013

Knit me!!


Jeg fik denne bog af mine børn i julegave og da jeg bladrede den igennem, faldt jeg med det samme for en lækker poncho med norsk mønster. Jeg er VILD med ponchoer og har egentlig ikke brug for en mere.....men hvem har virkelig brug for alt det man går og køber eller selv producerer? Jeg laver det tit, fordi det er sjovt og hyggeligt - jeg kan slet ikke lade være!!
Så jeg smuttede i den lokale garnbiks (MEGET lokal......en gård i den nærmeste lille flække, som vel ikke engang har sit eget postnummer ;0))

Det er der indtil videre kommet det her ud af. Jeg er meget godt tilfreds, bortset fra, at mønsteret "buler" nogen steder, selvom jeg ellers har været meget opmærksom på ikke at stramme garnet ved farveskift. Men jeg håber det kan presses væk, når den er færdig :0)

1 kommentar:

  1. Hej Signe - du skal prøve og strikke med fair isle teknik - se denne youtube http://www.youtube.com/watch?v=nVMPaHJYdv0
    Jeg har strikket et kæmpe sjal fra Christel Seyfarth med den teknik og det er super.
    kh Pernille

    SvarSlet