onsdag den 10. oktober 2012

Nem lille gave

Jeg har efterhånden fået købt en del filtkugler , når jeg indimellem dropper ind hos Søstrene Grene og min tanke var at bruge dem til at sy på elastikker, men de passede ikke rigtig i min datters tynde slaskede hår, så nu har de bare ligget og gloet længe....
Igår fandt jeg så en måde at anvende dem på og det ved jeg ihvertfald jeg får brugt...

Fantastiske farver


Husets mest farvestrålende bordskåner :0)

Den er testet og passer perfekt til en kasserolle.

Til denne her bordskåner har jeg brugt 3 pakker filtkugler og limet dem sammen 
med limpistol. 
Simpelt og en nem lille gave.



2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. God idé med limen - men holder det til varmen?!?
    Jeg har selv filtkugler liggende til samme formål, men er ikke kommet videre, fordi det der med at sy dem sammen virker uoverkommeligt...

    SvarSlet
  2. Jeg har limet dem sammen langt nede på kuglerne, så man ikke kan se limen oppefra og så givet dem et ekstra lag under bunden, så det ligner et edderkoppespind :-) Limen kommer derfor ikke i kontakt med den varme gryde....men der er jo så en bagside, så den kan kun vende den ene vej ;-) Men synes den er så fin og farvestrålende :-)

    SvarSlet