fredag den 26. oktober 2012

Pulsvarmere

Så sker der endelig noget på bloggen igen.
I sidste uge kæmpede jeg med at hækle pulsvarmere efter en opskrift jeg så hos Lutter Idyl. Men jeg blev aldrig rigtig gode venner med opskriften og fandt senere ud af, at der var fejl i opskriften.....så var der jo ikke noget at sige til, at de volte mig lidt problemer :0)
Jeg havde ellers tænkt de var til mig selv, men da min dejlige svigerinde skrev at hun havde set dem på bloggen, fik hun dem i værtindegave i efterårsferien.

Jeg fik blod på tanden og måtte forsøge mig med et par til mig selv. Og endelig fik jeg knækket koden og fik lavet det "rigtige" mønster (næsten.....for jeg kiksede lige et par linjer, før jeg fik rettet op igen).
Som finish, fik de hver et par gule knapper, bare for at bryde det meget sorte look.




De er strikket i Tynn 100% Alpakka.


7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :) Kunne jeg måske få koden?? :) Jeg kan nemlig ikke få dem til at ligne dem Lytter Idyl laver.

    SvarSlet
  2. De er fine. Sød detalje med knapperne. Kan du løfte sløret for opskrift uden fejl?

    Kh. Irene

    SvarSlet
  3. Det vil jeg gerne, så jeg laver lige et indlæg med den opskrift, jeg fandt frem til :0)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fede - det har du gjort godt:) Knapperne pifter det super fint op:)

    SvarSlet
  5. Tak :-) Ja, der er jo en del der har lavet dem og så tænkte jeg, at knapperne ville gøre dem lidt personlige :-)
    Er super glad for dem.

    SvarSlet
  6. Hvor er indlægget med mønsteret?

    SvarSlet
  7. Her måske:

    http://visse-vasse.blogspot.dk/2012/10/diy-pa-pulsvarmere.html

    SvarSlet