mandag den 13. februar 2012

Fra håndklæde til pude.

Der har været lidt stille på bloggen den sidste uges tid. Det er ikke fordi jeg har ligget på den lade side, men simpelthen fordi jeg har hæklet på livet løs..... Som jeg viste for et par uger siden, gik jeg igang med at hækle mormor lapper med et twist. Jeg anede ikke hvad jeg ville bruge lapperne til og hvor mange jeg ville lave, blot at jeg syntes de var vildt flotte og tilmed sjove at lave :0) 
Som arbejdet skred frem, tænkte jeg, at jeg ville bruge dem til et lille gæstehåndklæde....et overskueligt lille begynder projekt, som jeg hurtigt kunne blive færdig med......troede jeg ;0) 
Men da jeg i onsdags mødtes med mine krea søstre i strikkeklubben, mente de bestemt, at jeg da skulle bruge mine lapper til en pude. Så mit gæstehåndklæde er nu blevet til en pude (altså på papiret) og dermed ikke bare lige et lille hurtigt begynder projekt. Nu skal jeg have hæklet alle lapperne sammen, lavet piping (hvis den farve jeg skal bruge ikke findes), købt stof til bagsiden og en pude til at komme i..... Jeg er faktisk vildt spændt på resultatet selv, så nu må jeg vidst hellere få kridtet skoene og blive færdig med den :0)




Sjov leg med gamle spænder, bånd og filtblomster fra Søstrene Grene :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar