onsdag den 1. februar 2012

Fantastiske farver

I fredags fik jeg ny (smart) telefon og sikke muligheder......
Sådan en fin ny telefon er jo pludselig en kæmpe konkurrent til blog-land. Jeg skal stadig have min daglige dosis rundt på diverse blogs, men der er jo pludselig noget der hedder Wordfeud, som også skal passes og SIKKE en TIDSRØVER!!!! Men der bliver da heldigvis stadig tid til at sysle og ikke mindst tage en masse billeder med min nye telefon. Synes lige jeg ville dele dette flotte syn med jer....


Som jeg viste den anden dag, er jeg gået igang med at hækle oldemor lapper med et twist. Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal bruge dem til, men der er da snart nok til et lille gæstehåndklæde, så måske det bare er det det er :0)

Jeg nåede faktisk at lave 3 mere efter jeg tog billedet, så nu mangler der ikke så mange :0)

MEN dem her havde jeg liiiiige glemt også skulle hæftes.......hader bare at hæfte ender - men se lige farverne!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar