søndag den 12. februar 2012

Så gå dog i seng.....

Siger jeg til mig selv, men mine fingre kan bare ikke stoppe med at hækle :0) Siden jeg for et par dage siden fandt en DIY på Karen Ks blog, har jeg hæklet "omslag" til glas i alle størrelser - jeg er bare blevet hokked på hækling :0) De sidste 3 dage har jeg hæklet......hmmm.......7 tror jeg, og som I kan se på billederne, kan de jo bruges til lidt af hvert :0)

De tre små har fået plads på mit badeværelse.

Her er det mine hæklenåle og mine
yndlings strikkepinde, der har fået
plads i den.

Jeg var idag en tur i storbyen og nåede både forbi Stof 2000 og købe lidt forskelligt stof, i garnbutikken og købe lidt lækkert garn, i Søstrene Grene og ribbe dem for marsking tape og små glas og sidst men ikke mindst fandt jeg en SUPER FED kjole til min venindes kobberbryllup om en måned. Elsker den allerede og kan næsten ikke vente med at bruge den :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar