tirsdag den 14. februar 2012


Jeg har vidst aldrig rigtig fået vist nogen af alle mine hjemmelavede julegaver, jeg gav væk dette år til jul :0) I år stod den virkelig i hjemmelavede gavers tegn og heldigvis blev modtagerne glade for dem.....det er jo altid et sats at give hjemmelavede gaver, da der jo desværre ikke er byttemærke på ;0) Alle hunkøns væsener fik armbånd, fordi jeg selv ønskede mig et af de der fancy (og skide dyre) brede læder armbånd fra Kranz og Ziegler. Desværre vidste jeg godt at skulle jeg både have armbånd OG et vedhæng, røg det lang over gave budgettet, så da jeg hos Creativ Company så man både kunne få lædersnøre og låse til ingen penge, kastede jeg mig ud i selv at lave dem. Og med et købt vedhæng, er der da (næsten) ingen der kan se det er hjemmelavet :0)


Og så kunne man endda få dem i flere farver, så nu kan jeg skifte vedhænget over på et andet armbånd, alt efter hvilket tøj det skal matche :0)

Alle tøsepigerne fik selvfølgelig også hjemmelavede øreringe. Godt hjulpet på vej af bl.a. Pia (som har bloggen Lækkermus) har jeg nu også fået smag for at lave de fine øreringe i alle mulige afskygninger. Er stadig mest tilhænger at stjernerne.....har dem i alle regnbuens farver :0)


Derudover fik jeg lavet et billede, en toilettaske og en kosmetikpung til min søster, som jeg desværre i kampens hede ikke fik taget billeder af. 

2 kommentarer:

  1. Sikke skønne ting du laver!

    Tak for kigget
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  2. Tak for det bykirsti :0)
    Jeg kigger helt sikkert forbi din blog :0)

    SvarSlet