lørdag den 21. april 2012


Hæklet pude.

Som jeg skrev igår, har jeg desværre den dårlige vane at gå igang med alt for mange ting, hvilket tit resulterer i, at tingene ikke bliver helt færdige. Men nu har jeg sat mig for, at gøre nogle af alle mine hængepartier færdige. 

Idag fik jeg så (endelig.....fristes man til at sige) min hæklede pude færdig. Det er længe siden, jeg blev færdig med at hækle den og sy den sammen, men så lå den bare der og gloede på mig og gav mig dårlig samvittighed over at jeg ikke liiiiige fik syet et pudebetræk, som den skulle monteres på. Men det fik jeg så gjort idag og her er så resultatet :0)

Det gav lidt liv i den gamle gyngestol.




 På bagsiden er den bare helt sort med råhvid piping.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet flot.

    Har lagt mig som følger og glæder mig til at følge din blog.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Tak Susi :0) Jeg har en ny under udarbejdelse og glæder mig til at vise den..... Måske den skal være min næste Giveaway?

    SvarSlet