onsdag den 18. april 2012


Jeg begyndte i påsken så småt  på et enormt stort projekt, som lige nu virker MEGET langt væk. Min mor var igang med at hækle et stort slumretæppe i oldemorfirkanter og det blev jeg så misundelig på, at jeg straks gik hjem og fandt noget garn frem i skabet og selv gik igang med et næsten magen til :0) Det er egentlig ikke noget problem at hækle de 195 lapper der skal bruges, men at få hæftet enderne på dem er HÆSLIGT.......hvis du spørger mig ;0) Jeg hækler på livet løs og nyder at have det i hænderne mens jeg ser fjernsyn eller i en ledig stund ved middagsbordet, men for ikke  til sidst at ende med ALT for mange løse ender, hæfter jeg lidt undervejs......men gaaaaab hvor er det altså kedeligt. 

Men det skrider stille og roligt frem og jeg satser på at kunne lune min krop under tæppet til efteråret :0)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar