fredag den 20. april 2012


Pirat med badering......

Som sagt, er jeg fuldstændig vild med at hækle for tiden..... desværre ender det tit med at en eller anden detalje driller mig og så lægger jeg det fra mig og får aldrig gjort det færdig (virkelig dårlig vane jeg har). Men i forgårs begyndte jeg på en hæklet rangle i alle regnbuens farver. Jeg havde ikke nogen opskrift at gå efter (hvilket jeg ellers helst gør det i), så jeg hæklede et bredt stykke i en masse farver og syede det sammen til en pølse og fyldte pudefyld og cellofan i. Den er blevet rigtig fin synes jeg, men næste gang vil jeg hækle den rundt fra starten, så jeg ikke får den grimme syning indeni ranglen. 


Igår gik jeg så igang med et stykke babylegetøj mere......og sørme om ikke den også er blevet færdig (er jo nærmest inde i en god stime med at få ting gjort færdig)!! Det blev til en pirat, som jeg så hos Muselberg og den er bare blevet rigtig sød. Den har jeg også fyldt med pude fyld og cellofan, så den knitrer, når barnet leger med den :0) Ville have puttet en bjælle i, men jeg havde desværre ikke nogen. 




Så er der snart en pirat med en badering på vej til en lille fyr, der forhåbentlig bliver glad for den :0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar