fredag den 27. januar 2012

Typisk mig.....

at jeg ser tusind ting jeg gerne vil lave, men er der en smule der driller, så mugger jeg lidt og går så igang med noget nyt. Så derfor ender jeg altid med en masse halvfærdige ting, som jo faktisk både er spild af tid, men også spild af penge..... De sidste par uger har jeg virkelig fået gang i hækleriet (som er nyt for mig), men da jeg ikke er super prof endnu, står jeg nu igen med en masse halvfærdige produkter - Kender I det????

Ser her:

Her står to fine (halvfærdige) pingviner, for som den kvikke læser måske har bemærket, så har de ingen vinger og den ene mangler at få syet næbet færdigt.....

Og her er så en sød lille frø.......ja det er det altså ;0) Men da den både mangler øjne, mund og tøj, kan man knap se det er en frø :0)

Igår fik jeg så en ustyrlig trang til at lære at hækle oldemor firkanter. Jeg ringede fluks til min mor, som kom med hendes (ja undskyld jeg siger det mor) VIRKELIG GAMLE bog "Det STORE håndarbejdsleksikon" og der var da også en forklaring på oldemor firkanter, men jeg fattede ikke en dyt! Så jeg ledte og ledte på nettet, men det er åbenbart ikke sådan at finde en nem og overskuelig opskrift, som nybegyndere (læs: fat-svage) lige kan hoppe ud i. MEN hurra for blogland, for hos http://ditogdut.blogspot.com/  fandt jeg en DIY på oldemor firkanter, dog ikke de klassiske som jeg egentlig ledte efter, men disse her runde og se DET var noget jeg kunne fatte :0) Så nu er jeg igen igang med et nyt projekt, som jeg måske engang får færdigt ;0)



God weekend :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar