mandag den 12. marts 2012

En masse forskelligt


Hold da op hvor er det længe siden jeg har skrevet på bloggen…..det må vel være et par uger og en skiferie siden ;0)
Men blandt udskiftning af vinduer og døre i hele huset og en tur til Norge, er det da blevet til lidt syslerier også. 4½ time før jeg skulle op og køre på skiferie MÅTTE jeg bare lige nå at sy et par bukser færdig til Magnus, så ud på de sene nattetimer fik jeg disse bukser færdige og er vildt godt tilfreds med resultatet. Det er første gang jeg syr bukser med lommer, så jeg havde lidt problemer med at finde ud af hvor jeg skulle sætte dem (altså højdemæssigt), men jeg synes selv de er blevet rigtig fede. Valgte at sætte reflekspiping rundt om lommerne og det giver faktisk en fed effekt.



Dagene op til skiferien hæklede jeg som en gal for at lave pandebånd til Katrine og jeg. Men uanset hvordan jeg hæklede det første, så blev jeg aldrig rigtig tilfreds :0( Det har været trevlet op 3 gange og til sidst endte jeg med at gå en nål ned, da jeg syntes det blev for stort…. Men nu ligger det så her og mangler egentlig bare at blive syet sammen. Katrines valgte jeg at strikke…..og det mangler egentlig også bare at blive syet sammen og få sat knapper på.


Lidt dårlige billeder....

Jeg har også arbejdet lidt mere på min pude med oldemorlapperne....det går langsomt, men skrider heldigvis fremad :0) Om et par dage kommer mine kreaveninder på besøg og så skulle jeg helst være færdig.....altså med at hækle alle lapperne sammen ;0)


Sådan så det ud for et par uger siden og sådan ser det faktisk stadig ud.....næsten. Jeg har fået hæklet dem sammen i 4 lange baner og har hæklet 2 af banerne sammen, så jo.....jeg føler enden er nær ;0)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar