torsdag den 21. juni 2012

Billeddag.

I lørdags holdt vi en rigtig kreadag, hvor der blev produceret billeder i stor stil. Jeg er så heldig at kende en, der er rigtig dygtig til at lave billeder på lærred via medieoverførsel og hun deler gerne ud af sin viden :0) Jeg har faktisk lavet en byttehandel med hende.....jeg skulle lave en filtet taske til hende (som I allerede har set i et tidligere indlæg) og så vil hun male et billede til mig. Mens hun instruerede os semi-noviser i teknikkerne, startede hun på mit billede og jeg GLÆDER mig til at se det færdige resultat. Kan vidst godt røbe, at det bliver noget med MANGE farver :0)

Jeg selv fik lavet disse billeder....


Ja, ja.....jeg kan godt lide det her citat, så det kom på flere billeder :0)

Elsker også citatet på det lilla billede: 
One little positive thought in the morning, can change your whole day...


Endelig fik jeg lavet et billede med hver af mine børn :0) Her er det Magnus´.

Desværre gik der noget galt med Katrines, så det arbejder jeg videre på.
 Det kommer på indlægget ved lejlighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar