fredag den 29. juni 2012

Slanke-is og kager


Jeg har længe arbejdet på en lille platte af søde sager. Ikke fordi de tager lang tid at lave, men fordi jeg har lavet alt muligt andet i mellemtiden og derfor ikke synes der var nok at vise frem ;0) Men nu er der kommet en lille lækker platte ud af det, som står og pynter i min dagplejegang. Det er meningen, at børnene med tiden skal have dem at lege med, men indtil jeg får lavet rigtig mange, får de lov til at stå og pynte sommeren over :0) Og det bedste af det hele er jo, at de ikke feder......men til gengæld heller ikke smager så godt som originalen....


Jordbærdreng og mælkedreng.

Jeg har ledt efter en opskrift på lagkage stykker. Er der mon nogen der ligger inde med sådan en?

God weekend :0)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de søde(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. hehe - sikke nogle fine is. Dem må man vist gerne spise mange af, selvom man har brug for en effektiv slankekur

    God blog - og flotte kreationer

    SvarSlet
  3. Hej Visse Vasse. Jeg er vild med dine hæklede "modeller" - jeg hækler ikke så meget selv - men min søster gør! Jeg har således en jordbærranke hængende her på mit arbejdsværelse - jeg har også købt en super lækker bog på engelsk - "Knitorama" af Rachael Matthews - hvor der er hæklede spejlæg, en fadøl og også en chokoladekage! Den kender du måske? Hmm, måske kan jeg sende dig et billede af en jordbær, samt opskriften....... Nå, men jeg er også lige selv begyndt at blogge - kig her, hvis du har lyst - www.bitberlin.blogspot.com - jeg er mere til broderi, men elsker jo alt håndarbejde! Kh. Birthe

    SvarSlet