lørdag den 9. juni 2012

PANG!!!

Idag skal der knald på farverne! Om små to timer, skal jeg til 40 års fødselsdag hos en kær veninde. Oprindeligt var det et arrangement i naturens tegn, med hygge i skoven, mad over bål, telte, lege og Blå-Gajol i rigelige mængder, men da vejrguderne ikke just er med os, er festen rykket hjem i stuen, så jeg er hoppet ud af båltøjet og har lagt "lidt pænere" klude frem ;0) Og da hun er en kvinde der godt kan lide knald på farverne, tænkte jeg, at jeg ville følge trop og faldt over denne skønne tunika/kjole i coral!!



Igår købte jeg disse totalt lækre "nubrede" øreringe af en veninde, men har ikke helt bestemt om det skal være de laksefarvede eller de sorte. Hvad siger I?



Håber der er andre, der som jeg, skal ud at feste i aften :0) Go lørdag til jer :0)

2 kommentarer:

  1. Super fin blog du har her... Jeg er meget ny her i blogverdenen, mon du kan fortælle lidt om hvordan du har lavet din header/labels?
    Ville så gerne jeg kunne lave min ligeså fin, men kan simpelthen ikke finde ud af det...

    På forhånd tak, og ha en dejlig lørdag

    SvarSlet
  2. Hej Anita.

    Jeg er også selv (rimelig) ny her i blogland, men efterhånden finder man ud af mere og mere og suger til sig fra div fine blogge :0)
    For nylig faldt jeg over et indlæg, som Sirianna lavede om headere og fik som du lyst til at lave min header om. Jeg har brugt picmonkey.com, hvor du kan redigere i billeder og designe din egen header. Jeg endte med at tage et billede af noget hvidt og så redigere ovenpå det, indtil den var som jeg gerne ville have den.

    Håber du kunne bruge det til noget ellers må du skrive igen :0)

    SvarSlet