mandag den 2. januar 2012

Fra hverdag til fest......

Puha.....havde frygtet denne mandag morgen efter en dejlig lang og afslappende juleferie, men heldigvis blev det en overkommelig opgave, da der kun dukkede et enkelt dagplejebarn op her til morgen..... Han kom tilgengæld allerede kl 7, men var mindst ligeså træt som jeg var, så vi kravlede ind i sofaen og så lidt tegnefilm inden vi spiste morgenmad :0) Efter en tur i skoven blev han puttet og så gottede jeg mig ellers i sofaen med mit tæppe og dette:


Hvad kan det mon blive til??


Efter at have strikket et par timer, kunne fingrene ikke holde til mere og jeg bagte boller til eftermiddagsmaden, til stor fornøjelse for mine egne børn, som straks drog afsted på skovtur.....helt over på legepladsen ;0)

Egentlig havde jeg bestemt at vi skulle have nem aftensmad (spaghetti og kødsovs), men da Frank kom hjem med et kilo friske muslinger, blev hverdag pludselig forvandlet til fest. vi ELSKER skaldyr, selv ungerne guffer løs, så det er en sand fornøjelse at lave spændende retter :0)

Her er lidt stemningsbilleder fra køkkenet i aften:

Ingredienserne.
Friskplukket fra haven idag.


Fantastisk syn :0)

Der blev heldigvis lidt tilbage til kokken ;0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar