søndag den 1. januar 2012

Velkommen 2012....

Nu er der kun et par timer til vi skal afsted til årets sidste fest.Synes lige I skal se resultatet af min hjemmebagte kransekage fra i aftes.


Så er alle ringene bagt og klar til at blive samlet.


Jo, det ser vidst meget godt ud - nu skal den bare pyntes.


Glemte at tage et billede af det færdige resultat, men nåede det heldigvis inden gæsterne satte tænderne i den. Er ganske godt tilfreds med resultatet :0)
Og så er der vidst kun tilbage at sige:



Så er det atter blevet d. 1. januar og et nyt år skal til at begynde - herligt!!!

Jeg stod op kl 10.30, da Magnus som den første i huset vågnede. Efter at have indtaget morgenmaden kl 12, begav jeg mig afsted på årets første gåtur, som traditionen tro gøres sammen med den lokale hjerteforening og selvfølgelig de veninder der var friske på at få lidt frisk luft og lidt motion. Det blev en noget længere tur end ventet.....10 km, så det var med røde kinder og klaret hjerne, jeg vente hjem til den varme stue med ild i pejsen :0) Men en skøn måde at starte dagen derpå på :0)

Jeg smed mig (velfortjent) på sofaen med mit strikketøj og sidder her stadig...... Hvad mon de 3 nøgler garn skal blive til????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar