lørdag den 7. januar 2012

Mine øjne

siger jeg skal gå i seng, men mine hænder siger jeg "bare liiiige" skal hækle LIDT mere ;0) Jeg er blevet fuldstændig hooked på det dersens hækling - hvor er det bare sjovt......og nemt, når man først har fanget teknikken. For et par dage siden faldt jeg over en DIY hos Karen Klarbæks Verden  på "omslag" til glas, så jeg gik straks i garagen og fandt en masse gamle syltetøjsglas frem og har nu allerede lavet......hmm.....7 tror jeg :0) 3 af dem har fået plads på mit badeværelse,


Denne her har jeg brugt til mine hæklenåle
og mine yndlings strikkepinde.

Forærede også en til en veninde der havde fødselsdag igår :0) Håber hun blev glad for den....

Idag fik jeg plyndret Søstrene Grene for maskingtape, købt stof i Stof 2000, købt lidt lækkert garn i garnbutikken og ikke mindst fundet en HELT FANTASTISK kjole, som jeg bare glæder mig helt vildt til at skulle have på til min venindes kobberbryllup om en måneds tid :0) :0)
Meeen, mon ikke jeg skulle lytte til mine øjne og gå i seng, så jeg er frisk til at gå i krig med mit stof imorgen :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar