tirsdag den 3. januar 2012

Sikke et vejr.....

Det er da kun til at sidde inde og nørkle i :0) Og det er hvad jeg gjorde i min middagspause idag. Efter at have surfet lidt (meget) rundt i blog-land, faldt mine øjne på nogle søde hæklede armbånd. Jeg havde egentlig set dem for længe siden, da en af mine krea-venner i strikkeklubben sad og hæklede dem, men da var jeg igang med noget andet selv, og havde glemt alt om dem. Desværre havde jeg ikke sådan noget fint garn som der var brugt på bloggen (som jeg har glemt hvor var), men jeg havde da en masse rester og om ikke andet, kunne jeg da øve mig - for jeg er faktisk ikke særlig god til at hækle - kan kun lave luftmasker og fastmasker, men det var rigeligt i dette tilfælde :0)
Efter at have lavet et prøvearmbånd til mig selv, kom Katrine hjem og sagde "årh mor, vil du ikke lave et til mig også?", så det nåede jeg lige inden der skulle laves mad ;0)

Her er resultatet :0)


Farverne er ikke de fedeste, så jeg må ud at investere i lidt mere - ihvertfald sølv ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar