søndag den 18. marts 2012

Kamera flip


Jeg går helt amok med mit kamera for tiden og knipser alt hvad jeg kan komme i nærheden af ;0) 
Det er simpelthen så fedt at tage billeder.....jeg elsker at finde et godt motiv og nyder bagefter at side ved computeren og redigere dem.....omend jeg er lidt af en tumpe på det område.....men jeg øver mig i redigering og bliver bedre gang for gang. 

Her er lidt billeder fra aftens madlavningen igår....de afspejler meget godt vores weekend madlavning, hvor der er tid til hygge, et glas vin og kræsen for maden :0) Menuen bestod i øvrigt af lammekølle, flødekartofler og en lækker "sommer" salat :0)




Jeg har forøvrigt fået denne lækre bog af min konsulent, som tak for hjælpen med at lave en workshop om det at være "Grøn dagplejer" og lære børn om naturen. Glæder mig til at bruge den :0) Her er et par billeder fra bogen.....








Ingen kommentarer:

Send en kommentar