torsdag den 29. marts 2012

Min første Doily - Al begyndelse er svær!


Hader bare når jeg ivrigt hækler derud af og pludselig når til noget i opskriften, som jeg bare ikke fatter..... Faldt igår over en blog FYLDT med "Doilyer".....(som jeg ikke anede hed sådan) og MÅTTE bare prøve at lave sådan en.....i påskefarver selvfølgelig. Men pyha.....det er skisme da svært. Har slet ikke tålmodighed til at vente til jeg skal mødes med mine strikketøser engang efter påske, så de kan hjælpe mig videre, så jeg må have det med på påskeferie og håbe min mor kan hjælpe mig videre, men iiiiiiiihhhhh hvor er det altså irriterende, når man er kørt fast!

Kender I det?




 Ja så langt er jeg så kommet med mine hæklede æg.... Der er stadig plads til flere i skålen, så jeg laver lige et par stykker mere ;0)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar