lørdag den 31. marts 2012

Første færdige doily.





Igår blev Magnus desværre syg med opkast, hvilket resulterede i, at jeg måtte blive hjemme med ham, mens resten af familien var inviteret i byen hos venner....øv!! Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget.... Mens jeg hyggede om patienten, kastede jeg mig ud i endnu en hæklet doily (den forrige ligger stadig på stand by....den var måske lidt for svær til mine evner.....) og jeg kunne simpelthen ikke gå i seng før den var færdig....og det blev den - jubii!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej med dig :D

    Jeg er i tvivl om jeg har fået en mail fra dig. Kan ikke se dit rigtige navn herinde ;-) Men jeg tror ikke jeg har hørt fra dig mht påskeæggene. MANGE er på venteliste, så skriv lige snarest til mig på mia.soerensen@hotmail.com hvis du stadig er interesseret.

    Smil fra Mia

    SvarSlet