mandag den 26. marts 2012

Krea weekend.


Der har været gang i kreativiteten de sidste par dage, så her kommer et lille udpluk i ord og billeder :0)

I sidste uge gik jeg igang med at lave lidt påskepynt og inspireret (tyv stjålet) fra Muselberg, fandt jeg et par søde hæklede kyllinger, som jeg kastede mig ud i :0) de var nemme, så det blev til et par stykker og har endnu en der ligger og bare skal syes sammen..... Det blev også til et par æg (fra karenklarbaeksverden) og flere er på vej..... Håber der kan blive til en hel skål på et tidspunkt.



I fredags fik jeg også lavet perleskåle med mine 5 dagplejebørn. En smule stressende med 5 børn på 2-2½ år, men med lidt køkultur så gik det og de var så stolte af deres gaver til far og mor. Synes de blev rigtig fine med et lille fyrfadslys i :0) 


 Igår lavede jeg denne sjove vase af en masse pinde, som mine dagplejebørn altid slæber med hjem, når vi er i skoven. Jeg har knækket pindene i tilfældige længder og limet dem på et syltetøjsglas med en limpistol. En sjov og anderledes vase, som står fint sammen med påskeliljerne. 


Katrine kom hjem med disse sjove påskeæg, som hun havde lavet hos en kammerat. De er lavet i Foam Clay og er egentlig ret søde og sjove :0)  


Og til slut et par forårs billeder fra mit spisebord.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar